Oferta współpracy
Zawsze zachęcamy naszych klientów do zawarcia stałej umowy serwisowej. Ogromną zaletą takiego rozwiązania jest gwarancja dyspozycyjności i usunięcie nawet najtrudniejszych awarii w możliwie najkrótszym czasie. Przy umowie outsourcingowej traktujemy Państwa zgłoszenie priorytetowo, a żadne zawiadomienie o problemie nie pozostaje bez odpowiedzi. Oferujemy współpracę w oparciu o
- Stałe umowy serwisowe gwarantujące Klientom wysoką jakość pracy systemów komputerowych,
- Szybki czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii,
- Regularne diagnozowanie sprzętu i oprogramowania komputerowego,
- Unowocześnianie oprogramowania i komputerów z zachowaniem zgodności z już istniejącym systemem (sprzętem i oprogramowaniem),
- Możliwość stałych szkoleń, konsultacji i doradztwa,
- System usług doraźnych (jednorazowych) z krótkim czasem realizacji zadania,
- Opiekę informatyczną i serwis informatyczny dostosowaną do indywidualnych potrzeb Klienta
Co oferujemy
Nasi specjaliści z wieloletnim doświadczeniem są do Państwa dyspozycji. Dzięki zdobytej wiedzy służą radą i pomocą w rozwiązywaniu problemów, jakie mogą się pojawić podczas pracy z komputerem. Część z nich może być usunięta już podczas rozmowy telefonicznej lub podczas kontaktu e-mailowego. Inne awarie oprogramowania naprawiane są zdalnie lub na miejscu w siedzibie klienta. Ponadto proponujemy m.in.:
- Audyt (kontrolę) sprzętu i programów komputerowych,
- Doradztwo w zakresie doboru sprzętu i programów komputerowych oraz rozwiązań informatycznych
- Aktualizację infrastruktury informatycznej, prowadzenie archiwizacji bazy danych,
- Instalowanie, konfigurację i wdrożenie oprogramowania wspierającego funkcjonowanie przedsiębiorstwa,
- Naprawę i modernizację sprzętu komputerowego,
- Pomoc w wyborze optymalnych rozwiązań systemowych,
- Usuwanie awarii, usterek w tym wirusów i infekcji komputerów, administrowanie siecią komputerową i jej serwerami.